16.4.09

softish

Torsdag. En dag som egentligen skulle påbörjats i Kållered tillsammans med Jesper. Planen var att gå upp tidigt och se på soluppgången. Dessvärre kände jag igår att jag inte pallade vara vaken två dagar i rad, speciellt som den andra dagen (idag) bjöd på både studier, jobbsök och träning.

Ännu en härlig ryskalektion har passerat, Krister var tydligen på utbildning idag, något han glömt upplysa mig om och träningen är om tre timmar. So far so good. Imorgon blir det jag som kastar handsken och utmanar krister i duellen. Ja alltså, säger att jag tar jobbet och kollar när jag kan jobba och diverse. Sweet! Älska att jobba!

Igår hälsade jag på Tommie på Hemköp i Mölndal, efter detta mötte jag upp Kicki och Göran för lunch. Kicki och jag drog till handelsbiblioteket och pluggade, sedan begav jag mig hemmåt.

Kvällen avrundades hemma hos Cake. Vi var lagom slöa, inredningssugna men allt mynnade ut i att jag kollade på sex and the city medans Cake gjorde otaliga quiz på facebook.

Har numera the sims 2 hemma, så jag ska börja slösa bort soltimmarna framför datorn! Yeay!
(Vad jag menar är, jag ska sitta uppe hela natten!!!)Slow i telefonhytten på kungsport.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...