4.6.09

All my love


Döda mig!! En maskin av typen till höger har bokstavligen dödat mina ben/my ass! Efter dansträningen beslutade jag mig för att köra lite extra. Efter 25 minuters svett och flås var jag redo att ge upp, men så plötsligt började de spela min favoritlåt med BWO i hela gymmet. Peppen återföddes i mitt leende och jag körde hela timmen ut! En timme! addera 5 minuter utöver den timmen.

Efter duschen ringde jag far min och bad honom att få utnyttja hans ovillkorliga kärlek i form av skjuts hem från gymmet. Det är lite under min värdighet att åka bil från gymmet - MEN! Jag kunde verkligen inte gå, dessutom hade jag mensvärk. Nu sitter jag här och gruvar mig för den enorma träningsvärk som väntar.
Man lever bara en gång ! (kanske)

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...