3.7.09

fredag

Okej, så jag träffade inte Damon för han försov sig, men jag köpte ett par sandaler och fick ett par flipflops på köpet.
Nu sitter jag och halvtittar på footloose - en riktig gammal goding med Kevin Bacon. Hur kan det vara lagligt att heta bacon i efternamn?


Igårkväll var jag inne på hemköp och skrev en lapp till demokillen eftersom att jag tänkte att det skulle vara kul. Inte jättesmart kanske, men det var jätteoskyldigt jag lovar!
However, idag var jag och mamma och handlade och han var där och vi pratade lite och han gissade att det var jag som skrivit. jo.. och mamma tyckte hela historien var jätterolig och gick och flinade hela tiden. Sedan innan vi kom till kassorna dök han upp och gav mig en rabattkupong med hans mobilnummer på.

Bollen är på min planhalva men jag är ju inte särskilt sportintresserad.. iaf inte när det kommer till 90.or. hjälp, varför påbörjade jag det här?

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...