2.9.09

Idag när jag och Frida var på väg till kyrkan stannade vi i busfickan vid hönekullavägen för att jag skulle posta ett brev. En röd bil kör upp bakom oss och jag tänker "wow! Fler som ska posta eller!?", men så var inte fallet. En kvinna frågar mig var pixbohallen ligger. Eftersom att hon körde i riktning mot Mölnlycke centrum tänkte jag automatiskt att hon menade wallenstamhallen - eftersom att pixbo tränar där. Och inte nog med att jag ger henne fel vägbeskrivning (pixbo ligger ju åt hållet hon kom ifrån), jag säger dessutom "sväng höger efter Hulebäcksskolan". Hulebäcksgymnasiet.. det heter inte Hulebäcksskolan.

My name is Slow and I did it again!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...