17.2.10

Vansinne!
Jag känner mig stor som en val, har ätit en skål med wook och magen känns alldeles utspänd.
Borde göra mig iordning för staden, översättningar från ryska till svenska är mitt mission.

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv. Till och med mina drömmar har blivit vansinnigt normala, eller så är det så tragiskt att jag inte längre minns mina drömmar.

Å andra sidan har jag fått som jag vill, just nu finns det inget drama i mitt liv, förmodligen för att jag inte tillåter det. Drar till Cake ikväll och glor curling. Jag gillar curling, det är konstigt nog en av de få vintersporter som jag tycker är rolig att titta på. Förmodligen för att det är så himla löjligt.

Rut kommer hem snart, då måste rummen vara klara. Jag har slipat väggarna idag, men är inte färdig. Det är så vansinnigt tråkigt att göra sådant utan sällskap. Daddy, wazzup?

Enough!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...