14.9.10

Jag sitter på 604:an vid Mölnlycketerminalen och bussen rullar ut från hållplatsen. Det börjar regna. När vi passerar tunneln ser jag mig och Jonatan i hans bil på väg mot Ljungby. Vi krockar. Båda förs till sjukhus. Jag avlider av inre blödningar.

Är det någon mer än jag som brukar dagdrömma om sin egen död? Det händer att jag gör det lite nu och då när jag mår bra och känner mig avslappnad och tillfreds.
Nu känner jag mig mest konstig och knäpp.

och förväntansfull. För jag ska få en lillasyster! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

lillasyster?? /kicki

Sara Slow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

ooh blir engelsktalande hemma hos er då. låter spännande o roligt :) var kommer hon ifrån? kicki

Sara Slow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...