22.9.10

Man kan stå på balkongen och kväva snyftningar, man kan låsa in sig på toa, man kan gömma sig under pläden. Jag har testat många ställen idag. Fick för mig att det skulle lätta om jag satte mig bakom Jonatan som spelade wow. Snusade lite i hans nacke och hans hår och fick genast en enorm klump i halsen. Det är tanken på att inte få känna den doften på 6 månader. Att inte få känna närheten av honom.

Jag måste sluta tänka på det, för det är inte ens säkert att jag åker iväg.
Och ändå hoppas jag att jag åker iväg. Jag vill så gärna.
Och jag hade aldrig kunnat kombinera båda delarna.

OM jag åker iväg, så lovar jag att stanna i Sverige sen. Där du är vill jag vara. Och du vet mycket väl varför.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...