20.10.10

X


Hola Amigos!
Всем привет!

Jag skriver just nu på världens mest ointressanta översättning som handlar om ett par som handlar julklappar. Det enda man behöver tänka på är att sätta klapparna i ackusativ och mottagarna i dativ. Hur svårt är det? Lite aspekt att tänka på också, men inte mycket. Får väl bita ihop och göra den. Usch!

Till en annan grej som jag exploaterat duktigt på facebook - jag har köpt skor idag! Med en ganska redigt hög klack som gör mig ett par cm längre än pappa och mer än huvudet längre än mamsegull.


Me like ! ! !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt Sara meeen nu får jag se upp till dej ännu mer:)
Kram fastern

Rut Linden sa...

hahaha gunilla! kan du gå i dom då? video video!

Sara Slow sa...

jag provgick lite i stan idag. :) Det gick över förväntan ;)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...