13.6.11

Lägenhet

Träffade Emelie idag och drog en fika på condeco. Jag älskar hur det med vissa vänner faller sig som så, att man kanske träffas alltför sällan, men att man när man väl ses kan prata om allting , hur avslappnat som helst.
Jonatan kom förbi och vi spatserade ner till södra vägen för att titta på en tvåa som syrrans kompis vill hyra ut. Känns som ett uppköp, samtidigt som vi gärna hade bott i Borås för att ha nära till studierna. Så om söta M väljer oss, så kommer vi bo i centrala Göteborg i ett år. Inte illa! (Jag kanske till och med kan fortsätta träna på sats, men vi får se hur min ekonomiska situation kommer se ut då - hoppas kan man alltid! :-))

MEN! Viktigt viktigt! Man ska inte ropa hej...
Får veta senare i veckan om vi får den eller ej :)

1 kommentar:

Rut Linden sa...

ÅH! Såna vänner är härliga!! LOVE!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...