18.9.11

Söndag

Åt lunch på Jensens med J efter gudstjänsten i korskyrkan idag. Rullade ut därifrån efter diverse chokladefterrätter + kaffe och traskade hela vägen hem från centrum. Mysigt, kom hem lagom tills regnet började ösa ner! (nöjd)

Nu har J dammsugit hela lägenheten medan jag har suttit här och kollat fb, mail osv. Överenskommelsen är att jag ska ta all disk i köket i gengäld, so i better get to it om jag inte skall uppfattas som värsta latmasken..! Jag skryter så mycket på fb och för familjen om hur händig J är och att han städar o lagar mat o fixar, men jag skryter inte om när jag diskar upp efter middagar etc, så jag framstår nog som en liten latmask som har det vääldigt bra! (och jag har det faktiskt väldigt bra) :)

Får väl förmå J att skryta lite om mig med, men han är inte lika into de sociala medierna som jag..hehe, lika bra det kanske..!

Snart dags för en ny skolvecka, träningsstart (om det går enligt planerna) och 3 dagar kvar tills J fyller 25. Sweet!
Dags för disk nu tror jag (eller kanske ett parti monopol innan dess..??) :-D

Over and out!

3 kommentarer:

Rut Linden sa...

Sara är även väldigt duktig på att ge handmassager under predikan på söndagsgudstjänsterna :) mmmmmmm

Regn? Kom det regn?

Anonym sa...

Handmassager, oh jag minns när vi bilade ner till Italien en sommar.Då var Saras handmassage något som gjorde baksätesplatsen åtråvärd.
kram mamma

Sara Slow sa...

ååh vad goa ni är! Rut gav handmassage tillbaka och jag nästan storknade av njutning, eller ja, det var enoormt skönt iallafall :) hihi

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...