6.11.11

Slow Sunday

Tjobidoo! Det här är en långsam söndag.
Jonatan stack ut imorse för att joina ett airsoftspel i Boråskrokarna, själv lyckades jag somna om tre gånger tills jag slutligen uppstod ur dimman kl. 11 på förmiddagen. Klockan är snart 13 och jag har ännu inte kvicknat till. Vi har knappt någon mat hemma, så jag gissar att jag blir den som skapar menyn för nästa vecka. Jag tycks vara den i hushållet som inte tycker det är totalt vämjeligt att gå till affären och handla mat. Så det får väl bli en liten surprise när han kommer hem att: voila! Det finns mat!

Annars har jag anatomiprov imorgon, det är klurigt och en hel del latinska beteckningar - men underligt nog är jag varken nervös eller orolig. Jag tycker det ska bli kul. Min enda rädsla är att jag tar för lätt på det här provet, tänk om jag ska kunna tusen saker mer än vad jag tror att jag skall kunna? Jag tror knappast det. Det här blir nog intressant. Frågan är vad vi ska äta i veckan... well.. återstår att se, lax blir det iallafall!

Nu ska jag skriva meny och fräscha upp mig. Inget regn i sikte, så jag kan t.o.m. ta tygsneakers till affären! Kan det bli bättre? ;-)

Puss

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon då, min lilla Sara.
kram mama

Sara Slow sa...

Tack lilla mamma, det kändes riktigt bra! Två små frågor kunde jag inte, men resten kändes utomordentligt bra :)

Göran Heintz sa...

Vad läser du nuförtiden? Anatomi är ju inte så starkt förknippat med ryska tänker jag.

Sara Slow sa...

jag läser till tandsköterska Göran! I Borås.

Frida A. Lindén sa...

Underbart! Och kom ihag syster, kan du inte svaret - improvisera! :D

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...