11.7.12

Hoppet

     
I Holmana har man aldrig tråkigt om man vet att underhålla sig!





Idag har tiden gått långsamt. Mamma och jag tog en morgonpromenad med prinsen och jag badade i Finnsjön. Det var så skönt att glida fram i vattnet trots att det inte var så varmt. På land är jag inte direkt smidigheten personifierad..minst sagt.. men i vattnet känner jag mig mjuk och smidig och fri. Kan ha att göra med vattnets lyftkraft - men ändå. :)

Det bästa som kan hända ikväll är att mamma taggar till och går med på ett våtdräktsbad i Rådasjön. I våtdräkt simmar man snabbare, håller värmen bättre och slipper kämpa för att hålla sig över ytan! Världens bästa lekdräkt imo!

Jag är 25 år gammal och jag vill aldrig sluta leka! För lek är ju så vansinnigt roligt :)

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...