1.12.12

Väntan

I väntan på att det blir dags att gå till sats och träna afro (hurra! den klassen finns fortfarande kvar i Halmstad) så skriver jag väl lite här. Igår fick jag veta av Jonatan att vår soffa kommer redan på tisdag - vilken glädje! Synd att ingen av oss är hemma då. Jag ska försöka få tillåtelse att gå hem en kortis mitt på dagen så att gubbsen kan bära upp soffan och sådär. Eller kvinnsen då.. jag vet ju inte vilka som levererar soffan, men om erfarenheten skall tala så får jag allt säga gubbsen ändå :P

Snön lyser med sin frånvaro men solen skiner från en ganska så klar himmel så jag antar att det är riktigt kallt ute! :) Härligt! Jag vill försöka få ut save-the-date-kort så snabbt som möjligt eller iallafall börja knåpa på inbjudningskort till vårt bröllop, men Jonatan och jag är inte riktigt överens om vilket tema vi skall ha utöver just färgerna. Det var visst inte så enkelt som att jag får bestämma! Haha - dumt av mig att tro det! ;-)

Nu är klockan dags,
Happy december!

Sara

2 kommentarer:

Rut Linden sa...

vilken människa hinner planera bröllop? ja inte jag iaf :S
skolaskolaskolatentaseminarieexaminationerarbetententareflektionseminarie, andningspaus? nope
pust

Sara Slow sa...

Eller hur, jag vet inte alls hur man ska hionna ta tag i det, men nu har jag iof mer tid än du.. ugh! Lycka till superbruden! :)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...