7.9.13

Mattan

Alltså, så snygg! Den passar perfekt - jag tror Jonatan kommer bli helnöjd när han kommer hem från jobbet inatt, färgerna, formen, så snyggt!

Jag hängde den på väggen över sängen, precis i mitten - mellan våra platser.
Tavlan alltså, inte mattan. För någon matta var det inte tal om, tiden var alldeles för knapp. Jag fick köpa en krukväxt på blomsterlandet istället, en klängig porslinsblomma  :)

Och det som hänger på sovrumsväggen är inget mindre än ett bröllopsfoto på oss som jag skrivit ut här hemma i väntan på riktiga grejor. Mysigt! Blir så rastlös av att lunka omkring i lägenheten så det fick bli en liten tavla till slut.

Nu bränns maten snart!
Puss

2 kommentarer:

Rut Linden sa...

Åh! TVÅ inlägg :D

MonicaL sa...

haha jag trodde fotona hade kommit. Ja så kan man ju göra oxå, du är så påhittig.

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...