15.7.15

Putsered

Igår spenderade vi näst intill en heldag i Putsered hos Jocke och Frida med kids. Dagen innehöll sådant jag saknat senaste tiden: promenad i landsbygdsmiljö, vänner med barn i samma ålder, fika utomhus, skratt, grillat och sol på kinderna. Nåväl, skrattat har jag väl gjort hemma med!

Lite bilder från dagen

Superglad på vägen dit! (Men fotot är mest för att kolla hur bra jag fått undan luggen med hårnålarna... )

Promenadpappor
Böljande fält

Frida och kidsen

Jonatan besvarar intressenter på vår första barnvagn. In the suun!

Och så denna morsan med!

Lilleman sov gott i sin myströja med prideponny? 

Trötta och mätta på vägen hem
Ibland kändes vi som ett gäng tröttnötter i soffan i Putsered, och det var avkopplande att umgås på samma våglängd och bara vara, plocka upp gråtande bebisar och iaktta hur en snart 3-årig pojke kan fungera ;)

Nubhar vänsterarmen nästan somnat. Kaffet är slut och jag överväger om vi ska ge oss ut i regnet och köpa lite kaffe så Jonatan blir glad när han vaknar. Jo, får nog göra det, vi får ju finfrämmat i eftermiddag då Kusin-Hanna kommer med sina fina päron!

Ciao

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...