4.8.15

Värmen

Igår kom värmen tillbaka till Halmstad.  Vår lilla familj tog en eftermiddagspromenad, men lillen som går igenom någon slags utvecklingsfas nöjde sig inte med att ligga i vagnen utan ville ha närkontakt, så mer än hälften av promenaden spenderades i pappas famn.

När så solen sken in även idag var jag fast besluten att gå ut med Edvin innan pappa ens vaknat, och det blev en fin lunchpromenad. Med vagn och sol i sinne tog vi oss till söderpiren, åt glass respektive bröstmjölk, slappade lite och njöt av utsikt och god stämning för att sedan vandra hemåt i fina sommar-Halmstad.

Nu är nattningsracet över och jag har en väldig massa iordningplockande att ta itu med, (så går det när man är så chokladsugen att man bakar kladdkaka.. vad har hänt med mig...?) ville bara slutföra dagens blogginlägg :)

Bilder:

klängiga promenaden igår

Landshövdingens boning vid Nissan

Västra stranden

en god 88:a

Utsikten från vår plats inne på Söderpiren

Vägen hem med skoskav (man bör ha strumpor i skorna om man ska gå en längre bit - note to self...)
Familjemys i sängen

En vanlig min hos vår son i dessa dagar.

Ciao!


Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...