17.10.15

Finbesök

Lite snabbt såhär innan jag hoppar in i duschen för att bli kalasfin!
Igår var Rut och Hanna på besök hos oss hela dagen! Så mysigt! Blev förvånad när Hanna kom krypande när jag stod och klädde av Edvin björnoverallen - just det - hon kan ju krypa och resa sig mot saker och hela faderullan! Kul!! (Och liite farligt bara) Nu får man hålla koll på henne så hon inte klämmer fingrarna i kökslådorna eller skadar Edvin som inte kan försvara sig mot hennes nyfikna och ofta lite hårdhänta händer. 

Härligt att få umgås med syster också. Vi pratade blöjor, barn och lekte med kidsen.
Hanna är än så länge en mästerlig tjuv, men så snart Edvin har lite mer kontroll över sig och styrka så blir det nog mer av en fight när hon försöker norpa leksaker!
Bilder kommer här!


"Hmm.. den där vill jag ha!"

"Jag tar den!" (Hur nöjd ser Edvin ut för övrigt!?)

"My precious!"

ny leksak till Edvin

Hanny-Panny

Skruttan fick låna Edvins säng - men sova ville hon inte

"Fina små nappar.. vilken skall jag välja..?" (blev den turkosa som åkte in i munnen)





Jonatan och kidsen

Hanna äter med stil!

Promenad






Tack för att ni kom och hälsade på! :)

Så! Nu ska här svabbas lekamen!
Puss!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...