6.5.17

Uppdatering

Jag har blivit ombedd att blogga, så här sitter jag nu med Edvin i knät, inte superergonomiskt, men det får gå.
Några bilder hinner jag nog inte med att lägga in här, iallafall inga som ni inte redan sett.
Jonatan stack just iväg för att spela airsoft, hans enda hellediga helg i maj månad.



. l      .h ga

En ledig helg tillsammans med honom är hett efterlängtad, men oftast jobbar han någon av dagarna, och den här helgen mellanlandar han en kort stund på söndag kväll precis innan han ska iväg och jobba natt, så det är Edvin, jag och magen som håller ställningarna här. Jag kan tillägga att jag redan känner mig lite utmattad...

Egentligen är det hög tid att börja flyttpacka småprylar som inte används här hemma..
får avbryta nu, för Edvin målar med en permanent penna på skrivbordet...

hejdå

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...