6.3.24

Broderi och massage

Nu till slut kom jag ihÃ¥g att beställa mitt livs första broderi-kit! Jag valde en tygkasse att brodera blommor pÃ¥, se bilderna! 

Senaste veckorna har jag emellanÃ¥t känt att jag är väldigt spänd i axlar och nacke. Jonatan har kunnat avhjälpa det med sin (av mig) sÃ¥ kallade "grovmassage", men i eftermiddag Ã¥ker han och barnen iväg pÃ¥ en liten skidsemester till Romme Alpin och jag stÃ¥r utan hjälp 😅. Troligtvis blir jag inte lika spänd när det är lugnt hemma, och jag lyckades faktiskt norpa en 30-minuters massage pÃ¥ fredag eftermiddag, sÃ¥ kanske blir helgen räddad. 
Broderi är kanske inte optimalt som sysselsättning när man redan är stel i axlar och nacke, men jag tänker att det är trevligare än mobilen!

Lunchrasten är slut, dags att jobba igen.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Broderi och massage

Nu till slut kom jag ihÃ¥g att beställa mitt livs första broderi-kit! Jag valde en tygkasse att brodera blommor pÃ¥, se bilderna!  Senaste vec...