21.7.09

vackert



Pingisklubben vann mitt hjärta.

Någon av de första personerna jag spotade där inne var Ruben, en festlig nisse som jobbat på hemköp med mig. Fett värt!

Till en början satt jag och Ellen och iaktog rundpingisen medans vi sippade öl, lite skraja för att joina pingismänniskorna. Men efter (inte så) lite tjat från Grabbarna grus fixade vi våra egna rack och gav oss in i leken. Mycket mycket värt!

Kvällen bjöd på många trevliga överaskningar, så som en social cowboy, en söt flicka i orange strumpbyxor och en gåva i form av en cd-skiva. Obs. skivan är bra!
Delade säng med Ellen inatt och sov inte så bra. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen.

Puss puss

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...