16.8.09

Nu är mitt skrivbord rent. En poäng till slow.

Jag är i behov av lite påtaglig kärlek och kanske en cykeltur i regn. Nu har vi inget regn för tillfället och imorgon vill jag inte ha regn. Kanske på morgonen, men inte på kvällen.
Vilken typisk söndagskänsla... och snart flyttar Cake till stan. Jag önskar jag kunde flytta med henne, för när hon är borta härifrån finns det väl ingen anledning alls att bo kvar?
Okej, jag har en anledning att bo kvar. Mitt träningscenter ligger ju trots allt i Mölnlycke.

Se där.

Med en anledning känns det plötsligt lite lite bättre.


Lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sandra bor väl i mölnlycke still? o svante? :D

puss kicki

Anonym sa...

sandra flyttar snart.
I want my girlie talks!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...