25.9.09

Förkylning är mitt tillstånd, förkylning och glädje.
Jag har skrivit en liten packlista inför helgen och packat ner lite saker i en väska.

Veckan som varit:

- Jag började skriva på min hemtenta
- Gick till frisören och fick mitt hår putsat
- Jag slutade skriva på min hemtenta natten mellan onsdag och torsdag
- Jag drog på mig en oskön förkylning
- Tog chansen att bli kändis i Bryssel och alla EU-länder
- Fick besök av Putte och tog hem segern i boggle
- Redde ut saker och ting

Imorgon åker jag till Stockholm på ex-volontärhelg.

Nästa vecka är jag tillbaka, förhoppningsvis friskare och med mer tid för mina älskade vänner!



Ciao!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...