10.8.10



Jag köpte en klänning till bröllopet. Bröllopet är visserligen inte förrän i Oktober, och min klänning kanske kan tyckas vara lite somrig, men ingen fara, jag vet nog hur jag kan hösta till den ;) Inte för att jag vill leka modebloggerska på något vis, men jag såg ett par helt underbara skor idag! Pumps! Jag menar... klackskor! Gud bevare mig väl... jag har aldrig ens velat äga ett par sådana skor innan. Men de här var röda.. lite mockaaktiga nästan.. men vilken klack sen! Jag skulle bli ett par cm längre än Jonatan om jag hade på mig dem... sen att gå i ett par sådana? Där talar vi utmaning. Hittar ingen bild på internet, too bad! Får prova dem i butik imorgon för att stilla min nyfikenhet ;)

Puss

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...