23.11.10

Det är så konstigt att jag aldrig får gjort lingvistiken förrän natten innan uppgifterna ska in. Jag vet att jag jobbar bäst under press, men det är inte så gött att stressa upp sig. Det är den där enorma sparken i rumpan som behövs. Ok, jag har fortfarande två obesvarade frågor, de två första. Men jag kan leva med det. Jag är inte bäst och jag förstår inte allt. Jag får väl leva med det.

O så vis jag är klockan 04.00 på morgonen.
Kanske dags att klottra ner sista svaret nu så jag får iallafall 5,5h sömn.

Godnatt

1 kommentar:

Peter sa...

Jag sparade hela min hemuppgift för översättning A till två dagar in den skulle in. Bör nämnas att både Therés och min kursare som skulle kolla min översättning antagligen är skitsura på mig nu =P Aja, jobba under press ftw!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...