26.5.11

Hej min fina omvärld! Höll presentationen om de härliga MAN-satserna och det gick finfint!
Ska bara skriva klart den där nedrans uppsatsen också, samtidigt som jag pluggar till översättningstenta och stilistik... som är på lördag. Det är lite snålt med tid, men efter att ha klarat presentationen och den muntliga tentan så bra så är jag fylld av hopp. Tänk att allt är över på lördag! Då ska jag komma hem från tentan till en tom villa... nej inte helt tom ;-) Två av mina tre favoritmän är hemma - Phille och Jonatan :) Då ska jag korka upp rosévinet och skåla in sommarlovet!

Can't wait...
Får väl hoppas att den här smakar gott, den nedan hittade jag inte i Mölnlycke.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...