22.5.11

Zumba och plugg


Woho!
Körde zumba i bältespännarparken igår. Haha, vi var inte många, och jag undrar hur många semesterfilmer vi hamnat på egentligen, men kul var det! Kunde inte sluta le. Nästan så jag undrar om jag inte har någon slags exhibitionistisk sida, det var roligt att folk tittade på, och många leenden blev det! (+ en jättesöt liten kille som dansade vid sidan om) Det är fantastiskt egentligen vilken energi man fick av omgivningen, träna utomhus var riktigt skönt! (trots en stundvis gassande sol)

Imorgon har jag muntlig tenta i ryska. Är något nervös, men den får gå som den går. Är mer nervös för uppsatsen och allt därtill. Jag undrar var all motivation tagit vägen. Den har varit väldigt låg hela terminen igenom, kanske mest pga att jag ämnar byta inriktning helt. Hoppas innerligt att jag kommer in i Borås, Oh I really want to!
Kommer bli en spänd Juni månad.

Ha det gött tills vidare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

my webpage: see more

Anonym sa...

Hi there, just became aware of your blog through
Google, and found that it is really informative. I am gonna watch out
for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

my weblog - View it now

Anonym sa...

This website certainly has all of the info I needed about this subject and didn't know who to ask.

Here is my web blog - from kandi

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...