3.12.11

Lördagsro

Här sitter jag och kuckilurar, ensam i lägenheten. Har ätit, diskat, bäddat, plockat undan kläder... har bara inte dammsugit och våttorkat. Än. I min ensamhet har jag bjudit över Mamma,Pappa och Hamdi, med medföljande Asiya och troligtvis Carl-Philip. När de kommer kanske Jonatan redan har kommit hem, då blir det fullt i lägenheten! Jag blir så glad när jag tänker på min familj, på mina föräldrar, de är så fina och mysiga! Jag och Rut är nog de mest hemmakära "barnen" i den här familjen. :) Inget ont i det, jag är glad att jag är fäst vid mina föräldrar, finns många som inte har någon direkt kontakt alls ju.. hmm.. jaja!

Sitter här och lyssnar på musik och fasar lite inför provet på tisdag, är inte så förberedd - men räknar med att bli det! Min tidsplanering är lika brilliant som vanligt haha!

Hittar ingen bra bild, så här får ni en lite mjukare Sara från vad jag tror är sommaren 2007 :)


OAO

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir också glad när jag tänker på dig och för att du skriver så. Man känner även att du tycker om oss när vi träffas.Kärlek...mamma

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...