1.12.11

Testpilot



Tjoho folks!

Jag var med i en sådan där smartson testpilotgrej i somras och testade kesellas nya smaker. Vill minnas att man skulle skriva i någon gemensam blogg om vad man tyckte, men någon information om den där bloggen fick jag inte då :P
Jag är lite sugen på att testa en epilator, rakhyvelstjej som jag är. Kunde vara kul att se hur långvarig effekten blir av en epilator och hur ont det egentligen gör? :-) Med rakhyvel blir det ju stubbigt redan nästa dag...

Yes.. kanske inte superintressant, men här är en länk till Smartson, om någon mer är sugen på att testa! Med lite tur blir jag en av testpiloterna, och kanske ni med om ni anmäler er ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, är helt lam i armarna efter Bodycombaten på sportlife idag. Grymt härlig instruktör, det blir förhoppningsvis fin form till beach 2012 :P
Imorgon är sista praktikdagen på kliniken i Fristad, jag gillar verkligen brudarna som jobbar där och jag ska nog praktisera 5-veckorsperioden där nästa termin med. På tisdag har jag tenta i karies, fyllningsterapi och endodonti. (urk) Håll tummarna för mig!

Over and out!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Jag epilerar mina ben, med Braun Silk Épil 7, den senaste versionen tror jag. Och den är utmärkt. Det gör ju ont i början men man vänjer sig vid smärtan. Tar ett tag att epilera båda benen så man får ha lite tålamod. Men det är sjukt värt. Jag epilerar ungefär var fjärde vecka! :) Och efter epileringen så kommer det ut tunnare och glesare hårstrån. Win-win!

Frida A. Lindén sa...

Vad ska man med rakhyvel till om man epillerar? Om det inte är så att epillatorn missar nåt enstaka strå som sedan rakhyveln fångar upp ;)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...