16.9.12

Helg

Idag har varit en riktig mysedag. Vi har kollat på serier och tagit det piano mest hela dagen. Jag gjorde ett fotbad till Jonatan och masserade hans fötter efteråt. Gött för honom. Efter det tog vi en promenad och när vi kom hem gjorde jag ett fotbad till mig själv och lyckades övertala Jonatan att ge mig fotmassage tillbaka. Himmelskt. :) Han är fin han!

Igår var vi i Halmstad och passade på att besöka Gunilla och S-Å i sommarstugan. Det var mysigt, fast jag blev rejält dåsig efter ett tag. Av någon anledning kom vi in på att jag är en elak människa men att Jonatan trots allt vet vad han ger sig in i. Jag!? Elak!? Jag måste nog skärpa mig så jag får en bättre image! Som Rut...som försöker bli lite elak, och som ibland faktiskt lyckas men likförbaskat inte kan bli av med sin snällstämpel! :P Mitt nya mission är härmed att bli snäll! Men kom ihåg för allt i världen; att snäll är inte detsamma som vek. Jag är stark och snäll. Fast giftigare än Bamse (och han har trots allt slängt upp vargen i en grantopp en gång).

Nog om detta,
nu är helgen över.

Puss och hej!


3 kommentarer:

Rut Linden sa...

Hehehe :P

I hemlighet ärad att faktiskt bli riktigt omnämnd på din blogg!!

Hur gick det med lägenheten??
Call me maybe

Rut Linden sa...

Tänkte dessutom (seriöst) häromdagen att jag borde ge dig fotmassage snart...
(passar ju dessutom bra in på min snälla image!)

Rut Linden sa...

Och dessutom lyckas ibland, YEEEAAAAHHH! (Som när?)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...