20.9.12

Svaret blev:

JA!

Tänk er det här:

Du öppnar en järngrind, kommer in på en fin välordnad innergård, lite grönska och utemöbler. Du kliver in i en hiss och stiger ut i en loftgång med dörrar på höger sida. Längst in kommer du fram till en dörr med brevlåda. Du öppnar och möts av.. jag orkar inte mer, men du möts av VÅR LÄGENHET! :) :) :)

En trea med aningen murrigt kök, alla handtag i furu, listerna i lägenheten är i furu, DÖRRARNA är i furu. Men den är ljus och rymlig och handtagen skall bytas och jag ska fråga om vi får måla listerna vita. Dörrarna vet jag inte alls hur det blir med. Alla väggar är vita, golvet är då rakt inte i trä, utan snarare nån form av laminat som inte är i träimitation.

Det här kommer bli bra, jag är så sugen på att flytta :)

Vi är sugna på att flytta...

6 kommentarer:

Rut Linden sa...

yes, vad roligt!!!!!!

Herr Timell snickrade på brädor på dörrarna en gång och målade vita, blev lite sådär gammaldags... ^^
PUSS PÅ DEJ!

Rut Linden sa...

...eller om det var Ernst

Sara Slow sa...

oj, men kan ju inte bara spika i dörrarna hur som helst?
:)

Rut Linden sa...

Nä... Man kan ju fråga :P eller så tar man bort dom hihi

Rut Linden sa...

Nä... Man kan ju fråga :P eller så tar man bort dom hihi

Sara Slow sa...

eller målar dom ^^

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...