26.9.12

Ryssfest

Till helgen åker jag hem till Mamma och Pappa i Mölnlycke.
På lördag väntar en ryssfest som Ellen dragit ihop, där man skall klä ut sig till ryss. Själv satsar jag på att efterlikna en av alla de ryska postorderfruar som man kan hitta på internet. (Dvs kvinnor, vanligtvis från Ryssland eller Ukraina, som söker en svensk man). Jag kommer köra på looken nedan (så jag hoppas inte någon av festdeltagarna läser min blogg nu, man vill ju inte förstöra överraskningen) med en aning mer smink runt ögonen mm.

På söndag blir det brunch med Sissel och resterande medlemmar i Brunchklubben.
Det ska bli mysigt!

Fire in the hole!
Godnatt :)
Glittrigt stickat pololinne med OBS! Halsband och vackert konturerade läppar med idominsalva på!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...