12.9.12

Träning och Ally McBeal

Nu blir det kaffe och ett avsnitt Ally McBeal - sen ska jag köra benpass i köket igen. Träningsvärken har äntligen börjat ge med sig, så nu är tiden inne! Dessutom blir det zumba i eftermiddag.
Jag har haft sådana här perioder förr, när jag vill träna och är superpeppad! De brukar visserligen gå över, men jag tänker bita mig fast sålänge det går! (Jag har trots allt ett bröllop att bli snygg till) :)

Dags för Ally!
Nedan finner ni blogginlägget om Ryssland. Det blev förskräckligt långt, men så var det en väldigt speciell resa också.

Puss!

(Ps. jag köpte walkingskor på internet igår. Längtar tills de kommer!)
Reebok Easytone Flash

1 kommentar:

Rut Linden sa...

Oh, ja du får visa mig övningarna sen! Btw, grymt imponerande dessutom att du ledde ett team på detta sätt!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...