1.7.15

Mammans födelsedag

Snart är min bemärkelsedag till ända, Jonatan sitter med lille E i soffan och dagens drottning (undertecknad) får friheten att sitta här en stund.

Vi var på BVC idag och E fortsätter växa och gå upp i vikt, vilket känns skönt. Vi pratade lite om magknip och jag fick rådet att undvika sånt jag gärna äter - som t.ex. mejeriprodukter, jordgubbar och choklad. Nu brukar jag ju inte äta jordgubbar, men bara för det så har det bjudits på just sådana idag, och då tar jag chansen vad sköterskan än säger. Mejeriprodukter är väl lite en akilleshäl, får se om jag kan dra ner på det en aning (min filmjölk, wäääh!).

Hur som haver så var det riktig sommar idag, nära 30 grader! Vi har hängt lite i parken bakom huset, fått tårtbesök av svärföräldrarna OCH kvällsvisit av Basse och Johanna! Riktigt bra dag! Dessutom fick jag på mig förlovnings- och vigselringen idag, det var riktigt längesen jag hade på mig dem. Gött så!

Här kommer lite bilder.

Min allra första amning i det offentliga rummet!



Kinkig pojke

Men pappa har rätta handlaget

Finbesök med hembakt tårta

Svärfar

Dags för selfie :)

Tre generationer Stridh


Over and Out!

3 kommentarer:

MonicaL sa...

Supervloggaren, fina bilder igen.... och sommaren kom på din födelsedag!

Kicki sa...

Hej babe! Du skulle kunna prova soya-filmmjölk (glömt märket nu) men den smakar gott! Speciellt med lite frukt i =)

Rut Linden sa...

Fina Bilder!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...