6.7.15

En månad

Idag har Edvin varit hos oss en månad.  Han har vuxit, men inte lika mycket som vi. Tänk vad vi lärt oss! Tänk vad vi vuxit, Jonatan och jag. Och tänk vad vi kommer få uppleva framöver. Mäktigt!

Igår kom Jonatans syster E hit, stackaren fick börja med att hänga i vår bastulägenhet eftersom vi hade tvättid och tygblöjorna var slut. Sen stack vi till Östra stranden och stugan för grillning och havsbad. Idag bjuder Halmstad på tacksamma 20 grader, så den här dagen blir nog njutbar på riktigt för den som ej får bada :)

Imorgon väntar läkarundersökning för lilleplutt och kalas hos en vän :) Det ser jag fram emot!

slappar i tygblöja

Fastermys 


passar på att kramas när faster passar lillen

Grillmästaren

Testar Oatleys havreyoghurt eftersom att E varit lite knipig och gasig och det kan bero på reaktion mot komjölksprotein. No milk, No soy... No good taste! Alltså blä! Never again. Dyr var den också.

Puss!




1 kommentar:

Kicki sa...

alpo-soja-yogurt är rätt najs tycker jag. Allt med havre smakar väldigt mkt havre så prova hellre soja-produkter om du vill prova vidare på mjölkfritt =)

Kraaam!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...