8.7.15

Kalas och en mammig dag

Igår var vi på vår kompis Lindas 25-årskalas tillika examensfest. Vi möttes av god mat och både bekanta och obekanta ansikten. Mer än hälften av tiden där satt jag och ammade i en soffa på övervåningen med vår vän Frida som vi mötte på BB samma dag som vi åkte hem. Hon ammade sin dotter som är två dagar yngre än Edvin, och det var mysigt att ha så fint sällskap :) Hoppas på lite bebishäng framöver när det passar.

Idag har knyttet varit sällskapligt av sig, vill inte ligga själv och det har knappt gått en timme mellan amningstillfällena. Misstänker att han törstar lika mycket efter närheten som mjölken ;)
Ikväll ska det veckohandlas och jag ska hämta paket på Willys från Boob, en amningstopp och en klänning beställdes här om dagen. Spännande - hoppas de passar!

Denna i svart/vit-randigt

och denna!

(Bilder från: shop.boobdesign.com)

Det var allt för stunden.
Ikväll ska vi äta pizza! Mums och hejdå!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...