24.5.16

Parkhäng

 

Och lek i parken blev det! Mest för att Edvin sov som en sten mellan 10-12, så det hade inte blivit mycket sjalträff ändå. Det är riktigt varmt ute idag, solhatten jag köpte är löjligt liten... blir nog till att köpa en med rejäla brätten framöver. Vi hängde i skuggan nära en annan familj och Edvin var givetvis nyfiken på det där andra gänget och tultade dit lite titt som tätt för att bara stå helt upp och ner och titta intensivt på dem. Mer än så vågade han inte, tills han såg en fågel, då gav han sig av efter den och kryssade mellan familjens kassar och barnvagn. De var snälla och goa, och det var bra att vi gick ut. Edvin drev mig till vansinne inne i lägenheten, både han och jag slappnade av mer ute i friska luften.

Nu sover plutt igen, jag har ätit glass, får äntligen dricka kaffe utan en gnällig klängranka och jag känner faktiskt en liten sval bris från fönstret. Det går bra nu!

KAFFE!














Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...