24.3.09

försäljare

Asså vad är det med mig och försäljare?

När de inte fångar mig på gatan så gör de det via telefon. Fast min plan är ju att ringa till deras kundtjänst och säga nej när jag fått bekräftelsen. Sen att jag råkade flirta med försäljaren är väl ganska typiskt mig... Han var tvungen att spela in vårt avtal, så jag skulle svara ja på hans påståenden. På ett av dem uppfattade jag dock inte vad han sa, så jag svarade nej -varpå han fick stoppa bandet och fråga vrför jag sa nej. Sen skrattade vi, och jag kunde inte hjälpa att jag frustade till några gånger under inspelningen.

För visst ljög jag när jag sa att jag inte hade någon månadsavgift, i hopp om att slippa skitsnacket. Istället använde han det emot mig. Skiten.
Hur som helst - jag skall definitivt ringa kundtjänst och säga nej sen. Hade kaanske sagt ja om jag inte haft bindningstid på det jag har nu.

måste duscha mina fötter. See ya!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...