23.3.09

Sälskap

Sicken go cigarr!
Mmm, vilken mmumsig marääng!

Ja, alltså...
Idag vaknade jag sent, närmre lunch än frukost. Snabbt bestämdes det att Cake och jag skulle möte upp Sedel i Slottskogen, och det gjorde vi! Jag har aldrig sett mig själv eller Cake som schlagertöntar, men får inse att den här gången måste vi ha drabbats ganska hårt. Det är nog mest Cakes fel (hon råkar ju sitta på en högst besynnerlig förkärlek till Amy Diamond), men jag är inte den som säger nej till några dängor!
Vi mötte upp Sedel och gick till säldammen, kollade pelikaner och pingviner, drack kaffe och drog vidare till Kofferts residens. (Sedels pojkvän) Lagade mat (de lagade maten medan jag slappade på soffan och läste gp vid köksbordet) och kollade in den fantastiska sidan salt..någonting. Vad sämst jag är på att minnas, men det är som tjuvlyssnat med folk som sjungit fel text på låtar. Vad sägs om denna: I'm free like a flying demon" - E-type som blev "I feel like a flying beever" ?

Underbart! Sedan fick jag skjuts hem av Cake och om 20 minuter ska jag iväg och få träningsvägledning. Hett!

ps. Min pappa frågade om jag rakat håret idag, och syftade på plattången. Haha jag dog nästan. ds.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...