26.3.09

Lass die Sonne rein!

Solen skiner, himlen är blå - vad det är skönt att leva då.
Idag är det pärltorsdag! Det innebär i korta drag att just idag skall jag och Cake till Allum och kirra pärlplattor och pärlor i regnbågens alla färger. Sedan ska här pysslas och mysas!
Jag insåg att en rysk kalender kan ställa till det lite för mig, jag missar alla namnsdagar, vet inte när påsk är och diverse saker som de svenska kalendrarna drar sig med.
Senaste nytt i mitt liv är väl att det kommer en soffsurfare runt påsk som jag kanske ska hänga runt lite med i staden Göteborg. Jag drar inte in främlingar i mitt föräldrahem, men att få vänner från olika ställen på jorden är desto mer lockande! Så får man äntligen konversera på engelska igen, tjoho!
Dessutom var Sissel hemma i veckan, helt underbart ju!


Introducerade henne för Vodka på ryskt vis, dvs med saltgurka


Babes

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...