11.3.09

oh Happy Day!

Så, då var man back in the game!

Åkte med min favorit-bussgranne hem från staden. Erik the man, jag har aldrig tråkigt i hans sällskap, otroligt okomplicerad kille - I like!

Hade förövrigt utvärdering idag med Gilbert och Lena, om hela den här Rysslandsgrejen. Det var trevligt, ibland svårt att sätta ord på vad jag tänkte, och ibland var huvudet helt tomt får jag erkänna, men de är så underbart goa. Efter detta sammanstrålade jag med Seb för kaffe och te. Jag tror vi aldrig har hängt ensamma förut, så för att vara första tet'a'tet-en var det helt okej. Jag menar, ok att jag kanske inte slappnade av helt, men det blev mycket skratt och minnen.

Dessutom kan jag få jobb på äldreboende i Frölunda, det är ju en bit att åka, men personalen ska tydligen vara supergo, och lågkonjunkturen suger, så jag ska ge det ett try! Gamlingar är ju ändå min framtida målgrupp, om jag nu blir logoped dvs. Dessutom ska jag ju bli country girl så då kan jag spela lite för dem också - yeeha!

Nog dags att beställa kursmaterial nu. I'm on the run!
Köss

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...