14.3.09

Back to pack!

Nu ska jag berätta för er om min dag.

På eftermiddagen direkt efter dagens dusch sätter jag igång med att städa neretoaletten - grundligt! Efter detta var jag uppenbarligen riktigt inspirerad av rena ytor, så jag började dammtorka i tvättstugan. Mamma jublade och pasade på att be mig vattna blommorna - clever! Sedan plockade jag ur och in i diskmaskinen för att efteråt vila lite med en god general framför datorn.

Dessvärre avslutade jag denna effektiva dag med att sitta som värsta dönicken i soffan och glo på legally blonde II. Vet inte om det är riktigt ok, får en längtan efter rosa efter att ha sett den. Illavarslande, även om rosa är snyggt.. i viss mängd.

Det värsta var nog igår ändå, jag satt uppe 2h och spelade backpacker I!! Kan det bli värre? Jag var verkligen totalt fast, och jättetrött! Är kanske ressugen fortfarande.. det ger mig en idé! Den skall jag minsann throwa i the face of Cake tomorrow evening!
Ja, och på tal om Cake, härom kvällen fick jag en plötslig och stark längtan efter henne och skickade iväg den här lilla läckerbiten:






Varpå jag fick detta ögongodis tillbaka!




Hot stuff!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...