8.3.09

Sunday I'm emotional

Fy vad kass jag är!

Det förstår väl varje vettig människa att man inte ska titta på (kanske inte så) gamla foton och gräva ner sig i saknad. Vem gör det? Jo jag! Om jag nu ska gå vidare med mitt liv och vara glad är det inte läge att titta på bilder av mig och William och begråta den relation vi inte längre har. Visst ska jag minnas allt det underbara och romantiska och kärleken, men det fanns ju mindre bra saker också. Kanske inte så många eftersom att jag fortfarande var nykär, men snälla dra ner mig på jorden någon! Det var i Ryssland, nuet är i Sverige.

Sen att jag just nu önskar att han var här i mitt rum med mig, det kan man väl förstå kanske. Känner mig övergiven trots att det var jag som åkte hem.

Dålig kväll, bäst att läsa lite och sedan krypa till kojs.
Morgondagen har ju nya ting i sitt sköte!

peppar peppar!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...