7.3.09

tröttheten

USCH vad trött jag är.

Hade en mycket angenäm kväll igår på Henriksberg, träffade gammalt och nytt folk. Bartendern gav mig gratis vatten (varför ta 5 kr för det när man kan få ett leende från Sara slow?) och skålade med ölglada människor. En av dem var Svante som kommit kvällen till ära. Man missade sista bussen hem, gjorde ett val och satt således på nisseterminalen i två timmar för att invänta morgonbussen. Svante låg och snarkade medan jag vandrade omkring för att inte somna. Till slut kom man hem och i säng runt 7-snåret på morgonen. Min säng är underbar.

Något som faktiskt är okej, men inte särskilt kul är att jag har träningsvärk i låren efter min joggingrunda igår. Nu vet man att man gjorde något nyttigt iallafall.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...