2.3.09

"Varför är Bob Dylan så gammal nu? Jag älskar honom! Men å andra sidan är det nog bra, jag skulle aldrig fått honom ändå"

När Pappa, Frida och jag åkte till the city airport för att sända Fridolin till Dublin spelades en jätteirriterande låt i bilen, en snubbe som verkligen försökte kopiera Bobban. Sånt köper jag bara inte, dessutom gav han mig huvudvärk! Nej, Dylan - you're the one and only!

Hängde med Ellen idag, käkade en himla god vegetarisk lasagne på condeco och köpte de där jeansen, upptäckte här hemma att de var nedsatta i pris och bara kostade 198sek. Det märkte jag inte ens när jag köpte dem - ibland har man flyt(ningar).

(ursäkta min egendomligt dåliga humor, men när sånt här dyker upp i huvudet kan jag inte bara låta det passera omärkt förbi)

Sist men inte minst

Mina damer och herrar...

Första videon från Ryssland - september 2008

1 kommentar:

Anonym sa...

underbart jobb med youtubeklippen! :)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...