4.3.09

let's do it!

Jag går ner för trappan, jag entrar mitt rum och hittar tre par av mina skor slängda i sängen..


"Du måste lära dig nån gång att plocka undan efter dig!" säger pappa med spydigaste argrösten.

Jag blir så sur, jättesur och tänker att han kan ju ta och byta mina lakan nu då.

Går genom hallen och säger högt "Jag älskar fostran, Jag älskar fostran!" För det står i bibeln att man ska älska fostran. Men man tröttnar på den när man är 21 år gammal. Åh, jag vill flytta hemifrån!


Positivt: Imorgon ska jag och Cake hänga och peppa varandra till jobb på östra. Det bara SKA gå, fatta vad partyball det hade varit att jobba tillsammans! Jag skulle aldrig tacka nej till det, det och cash.



Let's do it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ivana! // Austin Powers

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...