2.3.09

Kväll med Kvicka Karin

Guud!
Så har man finally spenderat en underbar kväll med Cake aka kvicka Karin!
Mölade ostbågar och kollade på filmen om 9/11. Ruggigt glad att jag inte såg den innan jag åkte till Ryssland, man blir ju aningen flygrädd, tvi vale!
Vi kollade filmklipp och bilder from the Russia och skrattade åt förekommande komiska bloopers från mig och annat folk. Hittade även gamla kort och brev från vänner skrivna under mellanstadiet, ett av dem var mitt första och sista "kärleksbrev" från Tobbe. Shiet vilken romantik! " Nästa vecka åker jag på fotbollscup, så jag kan inte skriva till dig då men jag tycker om dig iallafall!" "puss x 10.000" hahaha underbart!




Saknar man de här små pyrena eller gör man? Katja och Tanja, mina små orphans.





Hahaha this one is for you Cake

2 kommentarer:

Anonym sa...

hett =D

Anonym sa...

ps. kvicka karin funkar verkligen INTE! jag föredrar Fast-Karen alt. Karen-Fast. U pick ;)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...