1.3.09

Värme igen

Plötsligt får jag en oerhört sugande känsla att jag bara m å s t e åka till Florida! varför just Florida? Men varför inte när jag tänker efter. Jag nästan kräver sol och värme nu, jag vill ha ljus och ljumma vindar och på något sätt något annorlunda. Hade jag kunnat hälsa på Johanna hade jag gjort det, fast hon är iofs i LA. Det duger.


Så ska man kanske till Naturhistoriska idag med Snygg-Erik och Dalton. Härligt, som att revisitera St. Petersburg och kunstkamera. Ni vet, hela den här bäbisar-i-ättika-grejen som man blir väldigt fascinerad av samtidigt som den ger en kväljningar.


Imorgon träffar jag Ellen dagtid, på tisdagkväll har Rut stor fika/avskedskväll i kyrkan eftersom att hon drar till Hawaii på fredag morgon. Lycka till med att växa som ledare kära syster! (sagt på ett icke sarkastiskt sätt)



Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...