18.1.12

Lektion

Ibland efter lunch ligger hjärnan och skvalpar obemärkt i skallen, eftersom all energi går till matsmältningssystemet. Då är det ganska tråkigt att sitta och fylla i papper med olika ansiktsdelar som kan synas på tandröntgen, och de skallar man har till förfogande för att förstå bilderna blir en källa till glädje och spratt.

Hjördis med H - en äkta människoskalle och kulturtant!

Hjördis och plastskallen. Jag har komponerat ett insiderskämt till denna bild. Läs nedan!


Skämtet
                                            Hjördis: Du har underbett! 
Plastskallen: A MEN DUURÅ! Du har proklinerad front!

Förklaring: Proklinerad front är när framtänderna är framåttippade, dvs står ut. ja... jag tycker iallafall att den är rolig.. :)

Kram!

1 kommentar:

Frida A. Lindén sa...

Proklinerad front, ja det har man nog lite av. Inget fel på!!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...