17.1.12

WoW och uttråkning

Nu ska här baske-mig målas!

Har varit ledig idag och började min vakna tid med att ringa comhems support för att få igång det trådlösa nätverket som verkade ha trasslat sig. Tjejen på support lät en aning förvånad och småskeptisk när hon tveksamt sade att "det står ett killnamn här". Jonatan står på abbonemanget, så efter att ha nämnt vilken adress vi bor på gick det vägen. Hon kunde tydligen "prata" med routern, och simsalabim! -så funkade den igen! Hurra!

Jag får skämmas lite när jag erkänner att jag blivit fast i WoW. Jag hatade att Jonatan spelar det, för att det var hans ex som fick honom att börja spela och ja, det tog så mycket tid. Tji fick jag, för nu har ju uppenbarligen hans ex indirekt fått mig att börja spela! BAH! The things I have to live with! Skit samma, hänger ju mindre på facebook iallafall :P

Min avatar: Neuroleptika (Neuroleptika= läkemedel mot allvarligare psykoser, t.ex. schizofreni)


Jag och Jonatan åker till England och Bristol 15-22 Februari för att hälsa på Frida. ÄNTLIGEN säger jag, för det här var då i sista skriket eftersom hon snart lämnar landet av tea time och fish and chips! :)

Jonatan håller på att levla upp min avatar nu, har fått börja om 2 gånger redan, och nu ska jag få ett eget account, och måste börja om igen. Orkar inte, så han gör det ikväll :) (Oh yeah, that's true love)

Ska måla lite nu tänkte jag, är så uttråkad att jag tror jag dör.. och klockan är bara 17...

Fick förresten VG på senaste tentan, som var jättekonstig! Hoppades att jag skulle få G, så ja, trenden håller i sig. Hade varit trevligt att gå ut den här utbildningen med bara VG:n ;)

Puss!!!

1 kommentar:

MonicaL sa...

Grattis till VG du lilla WoWare!

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...