14.5.09

Drömmar

Imorse hade jag en fantastiskt dröm.


Cake, Sedel och jag gick på ett gammal spårvagnsspår mot järntorget. Sissel blev nästan påkörd av en spårvagn, eftersom att hon inte var jätteuppmärksam ;)

Senare satt jag och Cake på min säng och tjötade, vi hade kollat på ett enormt skruvat avsnitt av vänner. Om jag inte minns helt fel hade Joey dött, men sedan kommit tillbaka som ett spöke. Ett bodybuilder-spöke! Han flickvän var fortfarande kär i honom och hoppade omkring i snygga klänningar, medan en snubbe från Scrubs ville få henne i säng...


Nåväl, grejen var att cake hade bloggat om detta men stavat fel nästan överallt! Jag satt och skrattade åt det med laptopen i min säng och Cake fnissade och skulle ändra på det. Varpå hon började stava fel hela tiden igen. Hysteriskt, hon som är språkpolisen !

Sedan kastade jag ett öga på mina ben, och såg att jag verkligen behövde raka dem. hårstråna var alltså ca 5 cem långa och vajjade i luften, och på mina fötter hade det vuxit ut hår lika långt som högt gräs. När jag tittade lite noggrannare såg jag att det var gräs, med små blommor på. Mitt på varje fot hade jag en välväxt grästuva!


Vad kan man lära av den drömmen?

Kanske dags att raka benen...


ps. ska till vårdcentralen om 75 minuter. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...